Koordinátor*ka klientského servisu

Koordinátor*ka klientského servisu

Sdílet článek:
Koordinátor*ka klientského servisu
27. 3. 2025

Koordinátor*ka klientského servisu

Autor: Zuzana Musilová

Aktuálně rozšiřujeme tým klientského servisu a hledáme zkušeného kandidáta, který nám pomůže nastavit a zlepšit procesy na oddělení. Pokud Vám nechybí organizační a komunikační schopnosti, dejte nám o sobě vědět. 

Psyon je pokrokové zařízení, které jako první v Evropě začalo nabízet ketaminem asistovanou psychoterapii, zároveň nabízí standardní kvalitní psychiatrickou a klinickou psychologickou léčbu. Neposledním pilířem naší práce je také výzkum a provádění klinických studií.

Naší velkou devizou je lidskost a vřelý kolektiv plný profesionálů z různých odvětví, kteří společně pracují pro sdílenou silnou vizi.

Popis pozice

Koordinátor klientského servisu aktivně komunikuje s klienty, objednává je na termíny, řeší jejich dotazy, problémy a zpětnou vazbu. Kromě každodenní práce s klienty koordinuje tým klientského servisu – specialisty, recepci a koordinátora týmu konzultantů vstupních schůzek. Zajišťuje efektivní fungování procesů a hledá způsoby, jak zlepšit klientskou zkušenost. Spolupracuje napříč klinikou a podílí se na zlepšování strategií a procesů klientské péče.

Náplň práce

  • Komunikace s klienty, objednávání, řešení dotazů a zpětné vazby – poskytování informací telefonicky/e-mailem, informování klientů o postupech. Aktivní a profesionální řešení problémů a stížností klientů, zaznamenávání a využívání zpětné vazby pro zlepšování procesů a klientské péče.
  • Nastavení a implementace procesů a pravidel v klientské péči – vypracování a zavádění postupů pro komunikaci, hledání způsobů, jak procesy zautomatizovat a zefektivnit a současně zachovat kvalitní péči o klienty.
  • Vedení a rozvoj týmu – podpora, vedení a rozvoj týmu klientského servisu: specialistů, recepčních a konzultantů vstupních schůzek. Včetně koordinace směn na recepci a zajištění jejího fungování.
  • Správa klientské databáze (CRM) – správa a využívání dat pro efektivní rozvoj kliniky a zlepšování péče o klienty. Nastavování a sledování .

Požadavky na kvalifikaci

  • Zkušenost s prací v zákaznickém servisu je nutná.
  • Velkou výhodou je zkušenost s vedením týmu.
  • Schopnost organizovat a prioritizovat úkoly.
  • Vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
  • Chuť pracovat ve start-upovém prostředí – schopnost adaptovat se na růst kliniky a nové výzvy.
  • Znalost práce s Google nástroji a chuť rychle se učit novým systémům a věcem.
  • Schopnost řešit problémy a stížnosti klientů s klidem a profesionalitou.
  • Výbornou češtinu a angličtinu na komunikativní úrovni.

Nabízíme

  • práce na úvazek 0,8-1,0
  • hybridní model práce
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • možnost seberealizace
  • možnost zapojit se a být součástí průlomového projektu na poli duševního zdraví

Ozvěte se nám

Pokud máte zájem nebo jakékoli dotazy, ozvěte se na nabor@psyon.cz. Těšíme se na Vás!

Více o klinice

Jsme ambulantní zdravotnické zařízení, kde se kvalitní a progresivní péče o pacienty potkává s výzkumem, prováděním klinických studií a také upřímným zájmem a nadšením pro obor. Náš přístup je primárně založen na třech pilířích: klasické psychiatrické a klinicko-psychologické péči (včetně psychoterapie) a psychedeliky asistované terapii.

Jsme smluvním partnerem většiny veřejných zdravotních pojišťoven, protože nám záleží na dostupnosti léčby.

Jako první klinika v Evropě nabízíme profesionálně vedenou ketaminem asistovanou psychoterapii, při které se psychoterapeutická léčba kombinuje s podáním ketaminu. Jde o velmi účinné spojení psychologického a farmakologického přístupu k léčbě, který může vhodně doplňovat standardní léčbu.

Na lidské úrovní jsme velmi přátelský a milý tým, který mezi sebe rád přijme novou kolegyni, či kolegu.

Jak to u nás vypadá

Sdílet článek:
Napsat zprávu